Boka puts & stöd en förening
eller skola

Vi är övertygade om att vi kan skapa det samhälle vi vill ha genom att ge näring till det som binder oss samman och som berör oss. Vi har därför valt att donera 15% till valfri förening, skolfond eller skolklass varje gång vi putsar era fönster.

Första putsen 275 kr!

För offert redan nu

Villkor

• Abonnemanget gäller utvändig fönsterputsning. Vid puts av insida gäller andra priser och villkor. Kontakta oss för offert.

• Vi putsar i huvudsak hus/villor/radhus och lägenheter på bottenplan. Bor du i lägenhet högre upp, ta foto och skicka in offertförfrågan så ser vi om det går att lösa.

• Om fönsterna eller blecken är grovt nedsmutsade och det ej går att rengöra med såpa och tvättpäls, tillkommer ett pris för grovrengöring på 105 kr efter RUT-avdrag.

• Vi putsar ej övervåningar med avtagbara- eller fasta spröjs utifrån, men om fönsterna kan putsas inifrån går det bra.

• Förstagångsputsningen om 275 kr är efter RUT-avdrag och gäller en gång per hushåll och upp till 20 fönster. Är det över 20 fönster tillkommer ett styckpris på 9 kr/fönster efter RUT. Uterum och övervåning ingår ej i kampanjen men går att beställa till.

• Abonnemanget löper på efter förstagångsputsningen om inget annat sägs.

Tack för din bokning! Vi hör av oss inom 1 arbetsdag.

6 ggr/år

Vi putsar hos dig utvändigt 6 ggr/år. Önskar du mer eller mindre går det också bra. Du behöver heller aldrig vara hemma. Allt bara flyter på.

15% i donation inkluderat

Varje gång du får dina fönster putsade av oss går 15% till en förening, skolfond eller skolklass som du har valt. Detta är vad som ingår i priset, men du väljer själv om du vill donera mer eller mindre eller inget alls. Valet är ditt.

Ingen bindningstid

Vi har ingen bindningstid eller uppsägningstid, så du kan säga upp vår tjänst när du vill om du inte är 100 % nöjd med oss.